>

Thursday, November 11, 2010

U & Animalia @ Memorabilia

Meh reramai join contest ni
Menarik ni...


Temanya animalia...
Ekekekek ni hah picca aku ngan dak kenit bersama kuda belang
Baru lagik ni ms jenjalan hirup udara kat Doha Zoo

See betapa kecintaan terhadap haiwan...tengok blaus aku tu
Muahahhaa dh rupa zebra
Sangat jinak yek kuda belang ni...
Aku datang nak bergambo jek dorang pun kemain ghairah nak dekat2
Heheheh agaknya igt aku nak bg makanan kot..
Xpun pasal baju aku cam lebih kurang sama ngan kulit dorang

Nak tag
Izan
Shiela Latif
SweetMama

Wish me luck

2 comments:

Shiela Latif said...

kihkihkih...ko macam tau2 jer nak melawat sanak saudara kat situ yer lord...saja buat lawak kering nieh...muahahah

mamaaerish@eb said...

wah.... bestnyer... gd luck yer... ;)